Pokračovat v nákupu

Vzrušující Vánoce na horách

Tak a už se fakt blíží Vánoce! Tahle myšlenka mě napadla hned jako první, když jsem se ráno probrala. ,,Ach jo“ vzdychla jsem si nahlas. Letošní rok byl náročný. Náš cíl bydlet v novém baráčku už o Vánocích, nám nevyšel! Všechno bylo dokonale naplánované, ale jak už to bývá, plány nám zmařilo počasí, nemocní řemeslníci a Covid opatření.

Nestačí to, že jsme se museli vzdát zasloužené dovolené u moře. Teď ještě naše čtyřčlenná rodinka bude i přes svátky namačkaná v paneláku ve 2+1!!! Kde není uklizeno a ani nazdobeno, protože jsem do poslední chvíle doufala v zázrak. Pořád jsem věřila, že už tady na Vánoce nebudeme. Že si je uděláme v našem novém domečku snů, za Prahou.

,,Karolíno, něco se děje?“ zeptal se mě Filip po mém vzdechu. Na mou odpověd ani nečekal, sám věděl o co jde. ,,Nebuď smutná, už brzy se to topení dodělá a po Novém roce se nastěhujeme, uvidíš. Jo a mám pro tebe překvapení!" Víš, jak Mirek z práce každý rok s rodinou jezdí na Vánoce na chatu do Krkonoš? Tak mi letos nabídl, jestli tam nechceme jet my. Oni prý nemůžou, protože má Mirek nemocnou maminku a neměl by se o ni kdo postarat. Co na to říkáš? Chce se ti? Najednou se ve mně zapálil plamínek naděje. My snad nakonec budeme mít hezké Vánoce! ,,To víš, že pojedeme!!“

Hned jsem začala přemýšlet co s sebou. Zabalit dárečky, teplé oblečení, pohodlnou teplákovku a hurá na hory. No je fakt, že taková teplákovka je sice pohodlná, ale na romantické večery ve dvou, které doufám s Filipem prožijeme by se hodilo něco víc sexy. Zaslouží si to. Letos toho bylo tolik, že náš sexuální život šel dost stranou a rychlovky ve sprše, kde se schováváme před dětmi, už jsou dost ohrané. No mohla bych ještě zkusit objednat na internetu nějakou bezva pomůcku….

Druhý den, o obědové pauze v práci, jsem otevřela stránky sexshopu Willi.cz a s údivem si vybírala mezi erotickými pomůckami. Hračky mě tak nadchly, že jsem objednala hned tři. K tomu ještě lubrikační gel, masážní olej a hlavně krajkové prádélko. Už se moc těším co tomu řekne Filip.

Zabaleno, děti sedí v autosedačkách zamykám náš "pidi" byt a hurááá na hory!

Cesta byla skvělá. Všichni jsme byli natěšení. Chata, ke které jsme přijeli, mi vyrazila dech. Byla to velká a zřejmě nově zrekonstruovaná roubenka. Uvnitř kamenný krb, luxusní kuchyň a dva pokoje v patře! Navíc terasa s vířivkou a spousta dalších moderních vychytávek. K mému úžasu byla roubenka z venku i zevnitř vánočně vyzdobená, vedle krbu stála ozdobená jedle a na dřevěném masívním stole talíř s cukrovím a s přáním krásného vánočního pobytu. Byla jsem jak v pohádce.

Hned po příjezdu si naše dvě dítka rozebrala pokoje. Hanička si vzala pokojík, ve kterém byla nad postelí nebesa. Tomík si zase vybral pokoj s herní konzolí a na mě a Filipem zbyla nádherná ložnice ve spodním patře, s vlastní koupelnou!

Děti šly ještě pekáčovat před chatu a já si sedla na klín Filipovi a šťastně jsme se objali.

,,Hanička a Tomík padli za vlast“ hlásil mi Filip, když scházel dolů po dřevěných schodech. V krbu praskalo poleno a já nám nalila červené víno. V novém luxusním župánku My Love jsem se přitulila k mé lásce. Dlouhé povídání vystřídalo vášnivé líbaní a vzrušující předehru jsme zakončili divokým sexem v ložnici.

Hory jsme si užívali každý den pobytu. Lyžování, koulovačka, výborné obídky v horských restauracích a večerní romantika na chatě… Jeden večer jsem vytáhla ze zásuvky první pomůcku. Satisfyer pro partner Multifun mě už na první pohled zaujal na internetu a když jsem si přečetla, co tahle hračka vlastně umí, koupě byla pro mě jasná volba. Filipa vzrušilo už jen to, že jsem nám koupila erotickou pomůcku. Užívali jsme si vibrace tohoto modrého zázraku, jak Filip pomůcku nazval, v posteli a ve sprše. Pááni, najednou mě vzrušovalo naprosto všechno. Dlouhé laskání bradavek mě přivádělo k šílenství. Vibrace mě vzrušovaly tak, že jsem stihla dva orgasmy po sobě, no prostě idilka.

Další den jsem ze zásuvky vytáhla masážní hlavici Celine. Filipovi se rozzářily oči. Před masáží jsme se uvolnili ve vířivce a samozřejmě jsme si rozdělali vínko. Masáž s olejem Shunga a hlavicí byla naprosto úžasná. Filip převzal iniciativu a přiložil mi hlavici ke klitorisu, projela mnou vlna neskutečného vzrušení. Takhle uvolněná a šťastná jsem už dlouho nebyla.

I děti si ,,svých“ oddělených pokojíků užívaly. O to víc jsem se těšila na nový rok v našem domě.

Na štědrý den mě čekalo pod stromečkem překvapení! Dostala jsem poukaz na vířivku dle vlastního výběru. Naše erotické večery s vířivkou a pomůckami Filipa tak nadchly, že narychlo koupil tento poukaz.

Na Silvestrovský večer jsem si připravila poslední, multifunkční pomůcku Zalo Queen! Po půlnočním přípitku jsme uložili děti a nadšeně si vlezli do postele i s touto naprosto boží pomůckou. Vyhřívaný vibrátor mi dělal moc dobře. Filip mi to dělal zároveň pusou a já vybuchla, jako ohňostroj. Návlek, který je součástí, jsme k ránu vyzkoušeli na můj klitoris a bradavky. Z vibrátoru byl najednou šikovný pulzátor, který dráždil můj klitoris k nevydržení!

Pomůcky jsem zabalila do tašky se slovy, že tyhle kamarádi nesmí chybět ani v naší nové ložnici. Vánoce na horách byly ty nejkrásnější, co jsem kdy zažila. Tolik lásky, pohody, klidu a vzrušení v pár dnech, mě nabylo pozitivní energií a chutí pokračovat dál v budování našeho snu!

Provozovatel

• Nepropásnete žádnou akci
  • Tipy na dárky
Willi
Nastavení soukromí, cookies a ověření věku

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies a zároveň potvrzujete že vám již bylo 18 let. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.